Jawel!
Daar zijn we weer met een vervolg van gisteren met nieuwe informatie wat weer een aantal dingetjes schrapt op mijn to-do lijstje!
Ik heb vandaag samen met John haken gemaakt voor de loc. Deze zijn gemaakt van 2 ronde plaatjes die aan elkaar zijn gelast.
Daaraan zit een draadeind met aan het einde een veer.
Weet je wat! Foto’s zeggen meer dan worden!
De ketting is wel veranderd, die zit nu met een klem vast aan de haak zelf.. die klem zit nu in de haak maar nu echt vast aan de haak.
Ik heb de loc samen met Jordi eventjes naar buiten gereden om te zien hoe het resultaat is in het licht.
Ik weet het, er mist een rubber en een glaasje.
Op een een of andere manier kan ik dat rubber niet meer vinden en het glaasje heb ik nog, maar kan ik op dit moment ook even niet vinden.
Netjes toch?
het overige van het lijstje:
to do:
- Stickers, NS logo en nummers, inclusief Nederlandsche Spoorwegen.
- Sierplaten van de draaistellen. Met bladveren en zandbakken.
- Diverse schades verven van het losse dakdeel dat er meestal uit is als je rijd.
- luchtkoppelingen en verloop 4-6 (+monteren)
Afgestreept:
X kettingen plus haak
X buffers
X rem
dit is het resultaat test klaar.
Zondag 24-9-12 even kijken/vragen aan Onno (als hij weer terug is van vakantie) van SWZ of ik zou mogen test rijden binnenkort. Heb toestemming van Rob om te mogen testen op zaterdag, eventueel goed ook dienst op zondag. Maar eerst overleggen met onno
Tot de volgende update!
Robin van den Elshout
Geen opmerkingen:
Een reactie posten